Naše nabídka služeb správy objektu zahrnuje 3 hlavní okruhy činností:

1.  Předpis a evidence plateb

  • vedení evidence vlastníků / členů BD / nájemníků
  • předpis stanovených záloh na služby spojené s užíváním bytové/nebytové jednotky, nájemného popř. příspěvku dlouhodobé zálohy na opravy (tzv. FO), forma vystavením evidenčního listu, tiskové sestavy předpisu celého objektu pro statutární orgán
  • evidence a kontrola plateb z účtu společenství / BD/ pronajímatele a plateb hrazených prostřednictvím SIPO
  • přehled přeplatků a nedoplatků vč. upomínkového řízení ( frekvence dle požadavku klienta )
  • měsíční předávání změn předpisu České poště, s.p. – SIPO
  • vyhotovení ročního vyúčtování služeb spojených s užíváním bytu/NP, dle odsouhlaseného rozúčtovacího klíče
  • potvrzování žádostí a dokladů pro nájemníky /vlastníky / členy BD         ( bezdlužnost. příspěvky na bydlení, atd. .. )
  • sestavování splátkových kalendářů
  • vyhotovení a evidence Nájemních smluv dle potřeb a požadavků klienta
  • příprava podkladů pro právní zástupce při vymáhání nedoplatků

2.  Účetnictví

  • vedení účetnictví dle zákona o účetnictví  pro právnické a fyzické osoby, BD a SVJ a podle doplňujících metodických pokynů klienta
  • zpracování přehledu hospodaření vč. tvorby a čerpání dlouhodobé zálohy tzv. fondu oprav
  • zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob
  • zpracování výzev od orgánů státní správy ( statistické výkazy, jiné výkaznictví … apod. )
  • zastoupení  na úřadech – FÚ, správa sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovna
  • u SVJ rozdělení příjmů z pronájmu a příslušných nákladů mezi jednotlivé vlastníky dle spoluvlastnických podílů, vč. vystavení potvrzení o příjmu

 3.  Provozně technická činnost

  • smluvní zajištění dodávky médií a služeb spojených s bydlením (dodávka tepla, TUV, vodné a stočné, el. energie spol. prostor, servis výtahu, úklid domu, odvoz komunálního odpadu, příp. dalších…)
  • zajištění oprav a údržby spravované nemovitosti dle potřeb a požavků klienta
  • zajištění provedení revizí a kontrol stavu nemovitosti, vč. jejich vybavení a vyhrazených technických zařízení v souladu s platnými obecně závaznými předpisy a příslušnými normami
  • zajištění včasného odstranění závad zjištěných revizemi a kontrolami
  • zajištění provádění desinfekce, dezinfekce a deratizace
  • zajištění nepřetržité havarijní služby

Ostatní služby

  • zajištění mzdové agendy – odměny statutárních orgánů, dohody o provedení práce
  • rekonstrukce účetnictví a předpisu
  • nadstandardní služba pro jednotlivé vlastníky/členy družstva, kteří pronajímají byt. jednotku – rozdělení nákladů z vyúčtování služeb na jednotlivá období pronájmů. Přímá fakturace danému objednateli (vlastníku)
  • úklidové práce – zajištění pravidelného úklidu spol. prostor, přilehlých chodníků a zajištění údržby zeleně na souvisejících pozemcích
  • zprostředkování právního servisu
  • realitní činnost – součinnost při pronájmu bytu, zajištění prodeje nemovitosti
  • zajištění pojištění nemovitosti

Výše uvedené činnosti jsou podrobně konkretizovány a termínovány v Příkazní smlouvě o správě nemovitosti. Návrh této smlouvy jsme připraveny zaslat po projednání rozsahu sjednávaných služeb.