Naše nabídka služeb správy objektu zahrnuje 3 hlavní okruhy činností:
1. Předpis a evidence plateb
- vedení evidence vlastníků / členů BD / nájemníků
- předpis stanovených záloh na služby spojené s užíváním bytové/nebytové jednotky, nájemného popř. příspěvku dlouhodobé zálohy na opravy (tzv. FO), forma vystavením evidenčního listu, tiskové sestavy předpisu celého objektu pro statutární orgán
- evidence a kontrola plateb z účtu společenství / BD/ pronajímatele a plateb hrazených prostřednictvím SIPO
- přehled přeplatků a nedoplatků vč. upomínkového řízení ( frekvence dle požadavku klienta )
- měsíční předávání změn předpisu České poště, s.p. – SIPO
- vyhotovení ročního vyúčtování služeb spojených s užíváním bytu/NP, dle odsouhlaseného rozúčtovacího klíče
- potvrzování žádostí a dokladů pro nájemníky /vlastníky / členy BD ( bezdlužnost. příspěvky na bydlení, atd. .. )
- sestavování splátkových kalendářů
- vyhotovení a evidence Nájemních smluv dle potřeb a požadavků klienta
- příprava podkladů pro právní zástupce při vymáhání nedoplatků
2. Účetnictví
- vedení účetnictví dle zákona o účetnictví pro právnické a fyzické osoby, BD a SVJ a podle doplňujících metodických pokynů klienta
- zpracování přehledu hospodaření vč. tvorby a čerpání dlouhodobé zálohy tzv. fondu oprav
- zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob
- zpracování výzev od orgánů státní správy ( statistické výkazy, jiné výkaznictví … apod. )
- zastoupení na úřadech – FÚ, správa sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovna
- u SVJ rozdělení příjmů z pronájmu a příslušných nákladů mezi jednotlivé vlastníky dle spoluvlastnických podílů, vč. vystavení potvrzení o příjmu
3. Provozně technická činnost
- smluvní zajištění dodávky médií a služeb spojených s bydlením (dodávka tepla, TUV, vodné a stočné, el. energie spol. prostor, servis výtahu, úklid domu, odvoz komunálního odpadu, příp. dalších…)
- zajištění oprav a údržby spravované nemovitosti dle potřeb a požavků klienta
- zajištění provedení revizí a kontrol stavu nemovitosti, vč. jejich vybavení a vyhrazených technických zařízení v souladu s platnými obecně závaznými předpisy a příslušnými normami
- zajištění včasného odstranění závad zjištěných revizemi a kontrolami
- zajištění provádění desinfekce, dezinfekce a deratizace
- zajištění nepřetržité havarijní služby
Ostatní služby
- zajištění mzdové agendy – odměny statutárních orgánů, dohody o provedení práce
- rekonstrukce účetnictví a předpisu
- nadstandardní služba pro jednotlivé vlastníky/členy družstva, kteří pronajímají byt. jednotku – rozdělení nákladů z vyúčtování služeb na jednotlivá období pronájmů. Přímá fakturace danému objednateli (vlastníku)
- úklidové práce – zajištění pravidelného úklidu spol. prostor, přilehlých chodníků a zajištění údržby zeleně na souvisejících pozemcích
- zprostředkování právního servisu
- realitní činnost – součinnost při pronájmu bytu, zajištění prodeje nemovitosti
- zajištění pojištění nemovitosti
Výše uvedené činnosti jsou podrobně konkretizovány a termínovány v Příkazní smlouvě o správě nemovitosti. Návrh této smlouvy jsme připraveny zaslat po projednání rozsahu sjednávaných služeb.